Wywiadu udzielił: Pan Piotr Odelski, Partner integratora bankowego FinUp Sp. z o.o.

Czy miał Pan wcześniej doświadczenie zawodowe w finansach?

Przez kilka latswojej pracy zawodowej pracowałem w różnych Bankach. Z czasem, zdobyte doświadczenie postanowiłem wykorzystać w branży pośrednictwa finansowego i rozpocząć własną działalność gospodarczą. Aktualnie zatrudniam też jednego pracownika.

Jak wygląda na co dzień Pana praca jako pośrednika finansowego?

Nasza praca jest przede wszystkim zorientowana na kontakt z klientami i spotkania, podczas których najpierw poznajemy jego potrzeby i oczekiwania, a następnie proponujemy konkretne rozwiązania. Dlatego duża część dnia jest poświęcona właśnie temu. Dzień zaczynam od analizy spraw, które aktualnie prowadzę. Kontaktuję się z klientami, rozmawiam z pracownikami banków i dowiaduję się, jaki jest status prowadzonych działań. Śledzę też informacje z rynku na temat aktualnych trendów w finansach, sprawdzam zmiany w ofertach banków, jak również notowania funduszy inwestycyjnych.

Dlaczego zdecydował się Pan na współpracę z integratorem bankowym?

Integrator ma tę przewagę na rynku, że posiada ugruntowane knowhow w świecie finansów i wypracowane korzystne warunki współpracy z wieloma Bankami. Dodatkowo posiada rozbudowany system wsparcia na każdym etapie współpracy. Dzięki temu mogę się skupić na prowadzeniu mojego biznesu, czyli bieżącej pracy jako doradca finansowy i osiąganiu zakładanych przeze mnie celów. Zachowuję przy tym wszystkim optymalną niezależność biznesową, na jakiej mi zależy.

Spośród integratorów wybrał Pan FinUp. Dlaczego?

FinUp przekonał mnie konkurencyjnymi stawkami prowizyjnymi oraz dobrze dobranym pakietem produktów finansowych. Firma daje dostęp do zróżnicowanej oferty kluczowych graczy bankowych w Polsce. Pozwala mi to budować swoją przewagę konkurencyjną względem innych pośredników z regionu i tym samym oferować atrakcyjne produkty dla moich klientów. Bardzo ważną rzeczą, która przypieczętowała moją decyzję o współpracy FinUp, są warunki wsparcia, na jakie mogę liczyć w codziennej pracy. Nie bez znaczenia były też dodatkowe benefity,jak program lojalnościowy Sales+. Poza tym FinUp jest integratorem z wieloletnim doświadczeniem, a co za tym idzie ma ugruntowaną pozycję na rynku.

Na jakie wsparcie może Pan liczyć na co dzień od FinUp?

Dodatkowe wsparcie, jakie otrzymuję od FinUp, odbywa się tak naprawdę na wielu poziomach. Mam m.in. możliwość korzystania ze szkoleń sprzedażowych i produktowych, przez co mogę się cały czas rozwijać. Ponadto posiadam możliwość korzystania z aplikacji kredytowych, do których dostęp otrzymałem już na początku współpracy. Z kolei, jeśli mam jakiś problem, nie zostaję z nim sam, ponieważ mogę zadzwonić na infolinię Dedykowanego Zespołu Wsparcia.

 

 

Wywiadu udzielił: Piotr Odelski

Partner integratora bankowego FinUp Sp. z o.o.

Od 8 lat związany z rynkiem sprzedażyproduktów finansowych. Zdobył doświadczenie zawodowe m.in. w Sales Group, FM Bank, Getin Bank, MM Invest. Od 2016 roku pośrednik finansowy w południowym regionie Polski, współpracujący z integratorem FinUp.

Wywiadu udzielił: Piotr Odelski
Partner integratora bankowego FinUp Sp. z o.o.
Od 8 lat związany z rynkiem sprzedażyproduktów finansowych. Zdobył doświadczenie zawodowe m.in. w Sales Group, FM Bank, Getin Bank, MM Invest. Od 2016 roku pośrednik finansowy w południowym regionie Polski, współpracujący z integratorem FinUp.
.