Bank Credit Agricole od ponad 15 lat współpracuje z partnerami na zasadach umów agencyjnych, tworząc sieć prawie 250 placówek pod szyldem CA Express. Rok 2018 jest rokiem optymalizacji sieci, wyszukiwania nisz i wspierania agentów poprzez wdrażanie nowych rozwiązań i narzędzi.

Już na etapie poszukiwania odpowiedniej lokalizacji na placówkę, udzielamy przyszłemu agentowi pomocy w jej znalezieniu. Poprzez system badania potencjału wskazujemy te miasta, gminy czy dzielnice, w których prawdopodobieństwo osiągnięcia sukcesu jest najwyższe. Dużą wagę przykładamy do miejscowości, w których marka Credit Agricole dotychczas nie była obecna. W większości przypadków są to miejscowości z potencjałem od 10 do 30 tys. mieszkańców. W miastach, gdzie są już nasze placówki, staramy się wskazywać miejsca, które pozwolą na sumaryczne zwiększenie sprzedaży z danego terenu, a jednocześnie nie spowodują rozwoju wewnętrznej konkurencji między nowymi, a dotychczasowymi placówkami własnymi lub partnerskimi.

W bieżącym roku poszerzyliśmy wachlarz dostępnych w CA Express produktów o konta osobiste, a na rok 2019 planujemy udostępnić do sprzedaży kolejne produkty. To znacznie przyczyni się do dywersyfikacji przychodów.

W 2018 roku wdrożyliśmy również z powodzeniem możliwości sprzedaży „poza lokalem”. Tym samym agent może prowadzić sprzedaż na zewnątrz, poza lokalem, a dzięki temu być bardziej aktywnym i przy okazji zaoferować klientowi komfort obsługi w miejscu zamieszkania.

Aktualne staje się stwierdzenie, że kredyty i konta dostarczamy do domu klienta

Naszych partnerów aktywizujemy poprzez uczestnictwo w eventach z cyklu „Dzień Credit Agricole”, które organizowane są dla całej sieci sprzedaży banku. Wydarzenia te wyzwalają wyjątkową kreatywność i zaangażowanie, a wyniki sprzedażowe z tego dnia są niejednokrotnie kilka razy większe niż zazwyczaj. Agenci otrzymują również wsparcie w postaci materiałów marketingowych. Dotyczy to codziennej działalności jak i czasowych kampanii.

Nie zapominamy o usprawnieniach ograniczających koszty i budujących wizerunek nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie instytucji. Obecnie w sieci CA Express testowany jest „Szybki podpis”: proces, w którym klient umowę kredytową podpisuje elektronicznie za pomocą otrzymanego z banku smsa. Nie ma potrzeby wydruku kilkudziesięciu stron umów i regulaminów – klient otrzymuje wszystkie dokumenty na adres mailowy, a nasz agent nie ponosi kosztów związanych z drukowaniem.

Kolejnym narzędziem, które udostępnimy agentom, jest portal „Strefa Partnera”. Jest to zintegrowana platforma do kontaktów z bankiem, która umożliwia zdalne składanie wszelkich wniosków, aktualizację danych oraz kontakt z opiekunem. Zapewnia też możliwość kontroli wyników sprzedażowych oraz wysokości naliczonej prowizji.

Bardzo duże znaczenie ma dla nas ciągłe podnoszenie kompetencji agentów i ich pracowników. Wprowadziliśmy system szkoleń wdrożeniowych i dokształcających oraz warsztatów prowadzonych placówkach przez naszych doświadczonych trenerów. Na co dzień wsparciem służą również Regionalni Menadżerowie Sprzedaży – przyjaźni i profesjonalni.

Zapraszamy do współpracy osoby dynamiczne, kreatywne i odpowiedzialne. Chcesz rozwijać karierę w branży finansowej pracując na własny rachunek? Pomożemy Ci w tym. Wymagamy jedynie zaangażowania i chęci do nauki. Niskie koszty wejścia do sieci CA Express umożliwiają Ci budowanie własnej firmy w oparciu o nasze doświadczenie, z gwarancją stabilnego biznesu!

Zapraszamy do kontaktu!

 

 

Ewelina Strawa

Dyrektor Sprzedaży Placówek CA Express

Z bankowością związana od 2000 roku. Doświadczenie nabywała od stanowiska doradczego, po dyrektora placówki bankowej i regionu. Odpowiada za budowę, rozwój i wyniki sprzedaży sieci agencyjnej CA Express w całej Polsce. Ewelina Strawa jest członkiem zarządu stowarzyszenia absolwentów mba – SA MBA, oraz absolwentką studiów EMBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ewelina jest także certyfikowanym Trenerem Structogram® Polska, metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami. Dbając o relacje w biznesie z partnerami jest zwolennikiem neurokomunikacji, pozwalającej na bycie autentycznym, dzięki czemu relacje maja szansę przetrwać dłużej. Pasjonuje ją wiedza o ludzkim mózgu i wielorakiej inteligencji, jako drogi do skutecznej komunikacji i edukacji XXI wieku.

Ewelina Strawa
Dyrektor Sprzedaży Placówek CA Express
Z bankowością związana od 2000 roku. Doświadczenie nabywała od stanowiska doradczego, po dyrektora placówki bankowej i regionu. Odpowiada za budowę, rozwój i wyniki sprzedaży sieci agencyjnej CA Express w całej Polsce. Ewelina Strawa jest członkiem zarządu stowarzyszenia absolwentów mba – SA MBA, oraz absolwentką studiów EMBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ewelina jest także certyfikowanym Trenerem Structogram® Polska, metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami. Dbając o relacje w biznesie z partnerami jest zwolennikiem neurokomunikacji, pozwalającej na bycie autentycznym, dzięki czemu relacje maja szansę przetrwać dłużej. Pasjonuje ją wiedza o ludzkim mózgu i wielorakiej inteligencji, jako drogi do skutecznej komunikacji i edukacji XXI wieku.

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo

.