UNILINK CASH TO SPRAWDZONA OFERTA NA POLSKIM RYNKU POŚREDNICTWA FINANSOWEGO
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Agentów / Kontrahentów, zainteresowanych współpraca z Unilink Cash. Odpowiedzi udzielają nasi pracownicy.
Czy firma Unilink Cash będzie wdrażać nowe produkty?
MARCIN – Wiceprezes Zarządu.
W swojej ofercie posiadamy 20 produktów, z których część jest dostępna tylko w Unilink Cash. Instytucje pożyczkowe oraz banki zaufały naszemu doświadczeniu i zleciły przeprowadzenie procesu integracji, od momentu analizy samego procesu, poprzez wdrożenie, a kończąc na sprzedaży. Dotychczasowe działania pokazują, że jesteśmy w pełni przygotowani na kompleksową obsługę każdego Kontrahenta, który zdecyduje się podjąć z nami współpracę. Gwarantujemy ogólnopolską dostępność produktu. Sprzedaż za pośrednictwem współpracujących z nami Partnerów, zapewnia znakomity odbiór marki oraz wysokie wyniki sprzedażowe. Odpowiadając na pytanie wprost, tak – będziemy wdrażać nowe produkty. Prowadzimy wiele rozmów.
Czy wdrażanie nowych produktów to proces czasochłonny i skomplikowany?
KATARZYNA I MAŁGORZATA – Kierownicy Pojektów.
Chcielibyśmy rozpocząć sprzedaż poprzez sieć agencyjną jak najszybciej. W ciągu ponad dwu i pół letniej działalności na rynku finansowym wdrożyliśmy ponad 30 projektów, z czego 24 to wdrożenia produktów bankowych i pozabankowych. Pierwszym etapem jest skompletowanie wymagań Kontrahenta co do przebiegu procesu kredytowego oraz założeń dotyczących produktu. Następnie, przystępujemy do analizy projektu wspólnie z Działem IT oraz innymi zespołami Unilink Cash. Całość prac prowadzona jest w ścisłej komunikacji z Kontrahentem tak, aby zapewnić najwyższą efektywność. Później, przystępujemy do testów, w trakcie których eliminujemy błędy i pracujemy nad ergonomią systemu. Całość prac testowych prowadzona jest na specjalnie dedykowanym środowisku IT – poza produkcją. Ostatnim etapem są testy akceptacyjne „End2End” prowadzone przez obie strony… i GO LIVE. W pierwszych tygodniach po wdrożeniu produktu stale monitorujemy procesowane wnioski. Odbywa się to we współpracy z Działem Weryfikacji Unilink Cash oraz zespołem Kontrahenta.
Czy w momencie zakładania Unilink Cash wierzyliście, że firma w tak krótkim czasie stanie się jednym z głównych graczy na konkurencyjnym rynku Pośrednictwa Finansowego ?
PIOTR – Prezes Zarządu
Unilink Cash funkcjonuje na rynku od czerwca 2013r. W tak krótkim czasie zdobyliśmy zaufanie ponad 4000 Doradców, którzy aktywnie sprzedają 20 produktów z naszej oferty. Rynek Pośrednictwa Finansowego rozwija się w Polsce bardzo szybko. Unilink Cash potrzebował zaledwie dwóch lat, aby stanąć w jednym rzędzie z firmami o dłuższych, wieloletnich tradycjach. Przejrzyste zasady, którymi się kierujemy oraz fakt, że aż 90% pracowników Unilink Cash posiada doświadczenie z branży bankowej oraz pozabankowej, pozwala nam na efektywną rozbudowę spółki. Oczekiwania i potrzeby naszych Partnerów poznajemy podczas cyklicznych szkoleń i spotkań integracyjnych organizowanych kilka razy do roku. Wszystko to sprawia, że Unilink Cash wyznacza najwyższe standardy Pośrednictwa Finansowego w Polsce.
Czy otrzymam swoją prowizję za sprzedaż na czas?
RAFAŁ – Dyrektor Finansowy
Dla mnie, jako właściciela biura kredytowego jest to bardzo ważne. Chcę zachować płynność finansową, a moi Pracownicy powinni otrzymać wypłaty na czas. Wraz z moim zespołem jesteśmy odpowiedzialni za prawidłowe i terminowe wypłaty prowizji wszystkim naszym Partnerom. Rozliczanie sprzedaży odbywa się na podstawie danych znajdujących się w systemie, do których każdy Partner ma dostęp. W zależności od tego jaka forma płatności zostanie wybrana, prowizja może być wypłacana dziennie lub miesięcznie. Rozliczenie prowizji miesięcznej następuje zwykle do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprzedaży. Zadaniem Partnera jest jedynie przesłanie na czas do Centrali Unilink Cash kompletu prawidłowo wypełnionych dokumentów pożyczkowych. O nic więcej nie trzeba się martwić, nawet o fakturę za pośrednictwo finansowe, którą możemy wystawić za Partnera w ramach mechanizmu „samofakturowania”.
Na jaką pomoc ze strony Dyrektora Regionalnego może liczyć Pośrednik, który zdecyduje się na współpracę z firmą? Prowadzę działalność w Suwałkach, czy zapewniacie wsparcie dla Agentów tylko w dużych aglomeracjach czy również w mniejszych miejscowościach?
MARTA – Dyrektor Makroregionu
Zatrudniamy 15 Dyrektorów Regionów oraz 4 Dyrektorów Makroregionów, co pozwala nam zapewnić wsparcie na terenie całego kraju. W zależności od potrzeb Partnerów, służymy kompleksową pomocą w każdym aspekcie współpracy. Pomagamy przy wdrożeniu produktowym oraz szkolimy z obsługi systemu. Świadczymy również merytoryczne wsparcie na dalszych etapach współpracy. Dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniami związanymi z procesowaniem wniosków. Wspólnie szukamy rozwiązań prowadzących do zwiększenia efektywności pracy i maksymalizacji zysków naszych Partnerów. Jesteśmy łącznikiem między Agentem a Centralą. Do mnie Partnerzy mogą dzwonić z każdym problemem. Zawsze wypracujemy rozwiązanie satysfakcjonujące obydwie strony.
Jakimi sprawami zajmuje się Zespół Wsparcia Sprzedaży? Kiedy mogę do Was zadzwonić? Mam nadzieję, że nie poświęcę połowy swojego dnia w oczekiwaniu na rozmowę. Niektórzy z pośredników mają problem z szybkim odbieraniem telefonów.
AGATA – Szef Zespołu Wsparcia
Zespół Wsparcia Sprzedaży zajmuje się nadawaniem dostępów produktowych oraz systemowych. To z nami kontaktuje się Pośrednik, który chciałby nawiązać współpracę z Unilink Cash. Do naszych zadań należy także wprowadzanie do systemu danych Partnera czy też kompletowanie dokumentacji wymaganej do podjęcia współpracy. Jesteśmy zawsze do dyspozycji naszych Partnerów w godzinach 9.00 – 18.00, a średni czas oczekiwania na połącznie z naszą infolinią to tylko 3 sekundy!
Czy jeżeli zdecyduje się podjąć współpracę z Unilink Cash mogę liczyć na Waszą pomoc w momencie procesowania wniosku czy też przy kompletowaniu dokumentów kredytowych?
JOANNA – Szef Działu Weryfikacji
Oczywiście. Każdy Partner bez względu na długość współpracy, może liczyć na pomoc z naszej strony. Zespół Weryfikacji to osoby z kilkuletnim doświadczeniem, zarówno w sektorze bankowym jak i pozabankowym.
Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 09.00-18.00. Wspieramy naszych Partnerów zarówno w kwestiach systemowych (rejestracja wniosków, załączanie dokumentów), jak i wiedzą merytoryczną z zakresu produktów kredytowych. Pomagamy dobrać ofertę do danego typu Klienta na podstawie kilku danych, np: wiek, dochód, miejsce zatrudnienia, posiadane zobowiązania kredytowe. Służymy pomocą przy wyliczaniu dochodu, zdolności kredytowej oraz przy kompletowaniu dokumentacji. Jesteśmy po to, aby wspierać Partnerów w ich codziennej pracy.
Czy wszyscy Partnerzy Unilink Cash mają dostęp do materiałów promocyjnych?
MAGDALENA – Szef Marketingu
Informacje dotyczące produktów, konkursów, kwestii technicznych oraz formalnych dotyczących współpracy, Partnerzy znajdą na swojej skrzynce pocztowej. Wszystkie komunikaty „ubrane” są w atrakcyjną szatę graficzną. O nowościach informujemy również za pomocą SMSów. Dodatkowo, zasady konkursów oraz ich wyniki można w łatwy sposób sprawdzić na naszej nowej platformie faceUSS – to innowacja w branży, dzięki której Partner z łatwością sprawdzi nie tylko wynik sprzedaży jego firmy, ale również poszczególnych Pracowników. Platforma zapewnia błyskawiczne wyszukanie najlepszej oferty dla Klienta. Nasi Agenci mogą liczyć również na gotowe materiały marketingowe: ulotki, zrywki, plakaty czy gadżety z logo Unilink Cash.