2 marca 2019 r. odbędzie się premierowa edycja targów Franczyza Expo. Wydarzenie to odbędzie się w prestiżowej lokalizacji – galerii PGE Narodowego w Warszawie.

Nowe możliwości, unikatowe wydarzenia towarzyszące, prestiżowa lokalizacja– targi Franczyza Expo są odpowiedzią na szybkorosnący rynek franczyzowy w Polsce. Z roku na rok rośnie liczba firm powadzonych w oparciu o licencje, zwiększa się również zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. 1 dzień, 100 konceptów franczyzowych i 3000 odwiedzających. Organizator przygotował strefę wystawienniczą oraz wydarzenia towarzyszące dla franczyzobiorców.

Targi Franczyza 2019 to:

  • Strefa wystawiennicza to 15 sektorów franczyzowych skupionych pod jednym dachem PGE Narodowego. Na wydarzeniu będą inwestorzy z Polski i zagranicy oraz szerokie grono franczyzodawców.
  • Strefa Ekspertów – to miejsce, gdzie eksperci z czołowych firm będą udzielać konsultacji z marketingu, zarządzania franczyzą, sprzedaży, prawa w biznesie i negocjacji.
  • Akademia Franczyzy to konferencja, gdzie liderzy franczyzy opowiedzą m.in. jakie są źródła siły i słabości w negocjacjach, jakimi kanałami dotrzeć do klientów, czy jak negocjować warunki umowy z franczyzodawcą.
  • Business Speed Dating, czyli 15 minutowe biznesowe randki między franczyzodawcą a potencjalnym franczyzobiorcą. To innowacyjna forma spotkań połączona z dedykowaną aplikacją mobilną ułatwia nawiązanie współpracy.
  • Networking biznesowy prowadzony przez Grzegorza Turniaka i Akademie Rekomendacji – to okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz dotarcie do nawet najtrudniejszych klientów.
  • Franchising Awards – prestiżowy konkurs dla franczyzodawców i sieci franczyzowych. Jury złożone z branżowych ekspertów wyłoni zwycięzców w 3 kategoriach i przyzna tytuł rekomendowanej franczyzy.

Dla franczyzodawców targi to przede wszystkim możliwość przedstawienia swojej oferty i pozyskania nowych franczyzobiorców. Jednak organizator idzie o krok dalej i proponuje więcej korzyści. Dołączenie do grona wystawców to kilka miesięcy intensywnej kampanii promocyjnej z strony organizatora oraz dotarcie do nowego grona odbiorców jeszcze przed targami. Tragi to też okazja do bezpośredniego poznania opinii klientów i zwiększenia świadomości marki wśród grupy docelowej.

Randki biznesowe są nową, skuteczną formą nawiązywania relacji już na terenie wydarzenia. Ułatwiają nawiązanie relacji i są najbardziej efektywną formą networkingu. Wydarzenie to jest miejscem spotkań dla aktualnych liderów biznesu i najbardziej obecnych trendów w franczyzie. Więcej informacji o programie i biletach znajdziemy na www.FranczyzaExpo.pl

Podsumowując, targi Franczyza Expo to wydarzenie dla osób poszukujących pomysłu na biznes i franczyzodawców, którzy szukają nowych partnerów do współpracy, które mamy przyjemność objąć Patronatem Medialnym. Organizatorem wydarzenia jest International Center of Events II – najszybciej rozwijający się organizator branży targowo – konferencyjnej w Polsce.

 

 

Katarzyna Bogoryja-Zakrzewska

Marketing Manager Targów Franczyza Expo

Z wykształcenia i pasji marketingowiec. Bawi się promocją, testuje, analizuje i kreuje. Szuka nowych rozwiązań, lubi nieszablonowe rozwiązania. Odpowiedzialna za marketing targów biznesowych i konferencji sportowych.Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i sportów wodnych.

Katarzyna Bogoryja-Zakrzewska
Marketing Manager Targów Franczyza Expo
Z wykształcenia i pasji marketingowiec. Bawi się promocją, testuje, analizuje i kreuje. Szuka nowych rozwiązań, lubi nieszablonowe rozwiązania. Odpowiedzialna za marketing targów biznesowych i konferencji sportowych.Prywatnie pasjonatka żeglarstwa i sportów wodnych.

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo

.