Doradca Klienta reprezentuje wartości i interesy Banku w bezpośrednim kontakcie z Klientem i odpowiada za wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wiąże się z odpowiedzialnością, z uwagi na obrót pieniędzmi, a także ma bezpośrednie przełożenie na wizerunek firmy, jako Instytucji zaufania publicznego. Praca Doradcy polega na udzielaniu Klientom pomocy, w oparciu o wiedzę na temat oferowanych usług i produktów oraz doradztwie w ramach posiadanych uprawnień.

Do głównych obowiązków należy:

  • Bieżąca obsługa operacyjna Klientów.
  • Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta.
  • Realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów bankowych.
  • Sporządzanie umów kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

Przeanalizowaliśmy dziesiątki ogłoszeń o pracę na stanowisko Doradcy Klienta i w wyniku badań, opracowaliśmy listę kluczowych wymagań, które przedstawiono w tabeli "Czego oczekuje od Ciebie pracodawca?". Analizy dokonano na podstawie stu ogłoszeń o pracę, opublikowanych na popularnych portalach pracy przez Pracodawców z branży finansowej, poszukujących Kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta. Warto zaznaczyć, że w ogłoszeniach publikuje się tylko najważniejsze wymagania, zazwyczaj 5 lub 6 oczekiwań. Mimo, iż niekaralność jest obligatoryjna w banku, tylko 12% pracodawców wspomniało o tym w ogłoszeniu.

W tabeli na niebiesko zostały zaznaczone te wymagania, którym sprostasz, dzięki niniejszej publikacji. Gratulujemy dobrej decyzji, bo czytając ten poradnik zdobywasz przewagę konkurencyjną i zwiększasz swoją wartość na rynku pracy!

Czego oczekuje od Ciebie Pracodawca?

Mocne i słabe strony, dlaczego Ja?

Jeśli już znasz idealny profil Kandydata, musisz się zastanowić, jakie Ty posiadasz zalety i to na nich zbudować swoją przewagę, którą uwypuklisz w CV oraz podczas rozmowy rekrutacyjnej. Muszą to być konkretne cechy, które obronisz i uargumentujesz faktami z życia. Nie ukrywamy, że po przeczytaniu tej publikacji będzie Ci łatwiej. Dzięki kluczowym kompetencjom, będziesz mógł odpowiedzieć na pytanie: dlaczego Ty masz być zatrudniony?, które zapewne otrzymasz od swojego przyszłego Pracodawcy.

Warto zastanowić się nad wadami, żeby wiedzieć, które obszary rozwijać. Jeszcze nie urodził się nikt taki, który by nie miał wad. Ważne, abyś pracował nad swoimi niedociągnięciami i przekuł je w sukces.

Pomocne w analizie wad i zalet będzie zamknięcie bilansowe Benjamina Franklina, które stosuje się przy podejmowaniu decyzji. Chodzi o zważenie argumentów za i przeciw. Tak więc, narysuj na kartce papieru wielką literę T, nazywając obie kolumny odpowiednimi nagłówkami: za i przeciw czy plusy i minusy. Powodzenia!

 

 

Autorzy: Maciej Makowski, Łukasz Makowski

Wydawca: serwis FranczyzaBanku.pl

Maciej Makowski - trener, menadżer. Redaktor naczelny magazynu dla Pośredników Finansowych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobył na rynku finansowym, ubezpieczeniowym oraz telekomunikacyjnym. Łukasz Makowski – menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, procesów restrukturyzacji, marketingu, PR, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych.

Autorzy: Maciej Makowski, Łukasz Makowski
Wydawca: serwis FranczyzaBanku.pl
Maciej Makowski - trener, menadżer. Redaktor naczelny magazynu dla Pośredników Finansowych. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobył na rynku finansowym, ubezpieczeniowym oraz telekomunikacyjnym. Łukasz Makowski – menedżer, doradca i trener biznesu z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem, procesów restrukturyzacji, marketingu, PR, sprzedaży, negocjacji, komunikacji oraz innych.

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »

.