Prowadzenie własnego biznesu to nie lada wyzwanie. Poza podatkami i pilnowaniem terminów rozliczenia z urzędami jest wiele kwestii, o który pracując na etacie nie ma się pojęcia. Dzięki rozmowie z Panem Łukaszem franczyzobiorcą z Wielkopolski poznaliśmy kilka ważnych elementów, na które warto zwrócić uwagę przed podjęciem współpracy z integratorem.

Panie Łukaszu, jak to się wszystko zaczęło?

Z branżą finansową mam styczność od wielu lat, niegdyś jako pracownik banku, dziś jako lokalny przedsiębiorca oferujący produkty finansowe, skierowane głównie do przedsiębiorców, choć nie tylko. Sporo czasu zajęło mi podjęcie tak odważnej decyzji – rezygnacji z wygodnego etatu na rzecz spełnienia marzeń o byciu szefem samym sobie. Wiem, że wiele osób zdecydowało się na własny biznes po tym, jak zostali zwolnieni z powodu likwidacji oddziału banku lub redukcji etatów. To indywidualna decyzja każdego z nas, jednak łączy nas jedno - jesteśmy sprzedawcami i lubimy kontakt z Klientem.

Czy może Pan zdradzić nam, na co warto zwrócić uwagę podczas nawiązywania współpracy z integratorem pośredników finansowych?

W tej kwestii myślę, że nie ma żadnych tajemnic. Każdemu z nas chodzi o to samo – przede wszystkim o zarabianie pieniędzy, ale we współpracy z integratorem bardzo istotne są dobre relacje i sprawne wsparcie w działaniach analitycznych i sprzedażowych. Myślę, że większość moich kolegów po fachu ma świadomość, że istotne jest jak szybko można przedstawić ofertę Klientowi oraz to, aby oferta kredytowa była dobrze dopasowana do indywidualnej potrzeby Klienta, wręcz „uszyta na miarę”. To zdecydowanie zwiększa szanse na sprzedaż.

Jakie benefity dają integratorzy?

Nie znam ofert wszystkich integratorów, natomiast ja korzystam z programu lojalnościowego Sales+, w którym za sprzedaż produktów finansowych naliczają się punkty. Wymieniam je później na różne nagrody dla siebie (dzieci, żony) czy też dla moich pracowników. Dodatkowo otrzymałem od mojego integratora samochód za wyniki sprzedażowe. Moim zdaniem to bardzo duże udogodnienie w mojej pracy. Spotkania z Klientem w terenie wymagają bycia mobilnym, a FinUp udostępnił mi auto i to dokładnie takie jakie sobie wymarzyłem.

A co ze wsparciem w codziennej pracy?

Jak już wspominałem jest ono niezwykle istotne. Zaczynając od akredytacji bankowych, poprzez znajomość oferty produktowej, a na procesowaniu i znajomości platform bankowych kończąc. Dobry integrator to taki, który dostarcza te rozwiązania kompleksowo. FinUp wspiera mnie w każdym z tych obszarów. Mam stały kontakt z dedykowanym analitykiem, biurem obsługi sprzedaży oraz dyrektorem regionalnym. Moim zdaniem bardzo pomocna jest również platforma, która umożliwia podczas spotkania z Klientem, przedstawienie wstępnej oferty. Dzięki temu Klient ma świadomość, że rozmawia z profesjonalistą.

Szukając franczyzodawcy warto wybrać firmę, która udostępnia pośrednikom odpowiednie narzędzia ułatwiające codzienna obsługę Klienta oraz wsparcie w zakresie obsługi bankowej. To niezwykle ważne, gdyż zaoszczędzony w te sposób czas możemy przeznaczyć na pozyskiwanie nowych Klientów.

 

 

FinUp Sp. z o.o.

FinUp Sp. z o.o. – integrator rynku finansowego działający od 2011roku. Współpracuje z kluczowymi instytucjami finansowymi – licznymi bankami i firmami pozabankowymi dzięki czemu posiada bogatą ofertę dostosowaną do potrzeb Klientów. FinUp jako franczyzodawca oferuje szeroki zakres wsparcia Partnerów Biznesowych poprzez udostępnianie rozwiązań usprawniających ich codzienną pracę – m. in. Biuro Obsługi Sprzedaży, Centrum Analityczne oraz Platformę Sales Agent.

FinUp Sp. z o.o.
FinUp Sp. z o.o. – integrator rynku finansowego działający od 2011roku. Współpracuje z kluczowymi instytucjami finansowymi – licznymi bankami i firmami pozabankowymi dzięki czemu posiada bogatą ofertę dostosowaną do potrzeb Klientów. FinUp jako franczyzodawca oferuje szeroki zakres wsparcia Partnerów Biznesowych poprzez udostępnianie rozwiązań usprawniających ich codzienną pracę – m. in. Biuro Obsługi Sprzedaży, Centrum Analityczne oraz Platformę Sales Agent.