4 grudnia br. ruszyła ogólnopolska kampania cross mediowa „Sukces w biznesie”, której pomysłodawcą i organizatorem jest MediaPlanet. Celem kampanii jest przekazanie wartościowych informacji osobom, które chcą rozpocząć własny biznes. Jest to kompendium wiedzy oraz ogromna dawka inspiracji dla wszystkich, którzy planują otwarcie firmy oraz dla mikroprzedsiębiorców pragnących rozwijać swoją działalność.

Niezmiernie miło nam poinformować, że w panelu ekspertów wypowiedział się Maciej Makowski - właściciel serwisu FranczyzaBanku.pl oraz portalu WlasnyBiznes.pl. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem jego autorstwa pt. Jak oddzielić ziarno od plew i wybrać sprawdzoną franczyzę?, w którym przedstawia obszary ryzyka oraz metody weryfikacji franczyzodawców.

Nie mam prawa oceniać franczyzodawców i mówić, że franczyza X jest lepsza od franczyzy Y, ponieważ każda ocena jest subiektywna i skalibrowana przez pryzmat własnych doświadczeń. Moim celem jest nakreślenie obszarów, które są ważne z punktu widzenia franczyzobiorcy, zaś jego zadaniem jest ich weryfikacja i oszacowanie, czy występuje ewentualne ryzyko - komentuje Maciej Makowski.

sukces w biznesie kampaniaPonadto, w kampanii wzięli udział m.in. Sebastian Grabek - Przewodniczący Komitetu Wykonawczego Polskiego Związku Faktorów, Andrzej Sugajski - Dyrektor Generalny Związku Polskiego Leasingu, Paweł Minkina - Doradca Zarządu Związku Banków Polskich oraz właściciele i menadżerowie wielu firm, w tym sieci franczyzowych.

W publikacji można przeczytać m.in. o źródłach rozwoju biznesu i podstawach sukcesu, jakie są franczyzowe trendy, jak utrzymać płynność finansową firmy oraz jakie czekają nas zmiany w zakresie opodatkowania pojazdów osobowych.

Wszystkie artykuły dostępne są w dzisiejszej Gazecie Wyborczej (4.12.2018r.) oraz na stronie www.poradnikbiznesu.info

  • Własny biznes

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo