Rynek kredytowy stale się rozwija. Rozwój ten nie byłby możliwy, gdyby nie działalność firm pośredniczących pomiędzy bankami a klientami w udzielaniu kredytów. W branży finansowej działa kilkadziesiąt podmiotów, dostarczających produktów finansowych i kilka tysięcy agentów, biur kredytowych oraz doradców mobilnych, którzy zajmują się ich sprzedażą. Wraz z rozwojem rynku, wzrasta świadomość klientów, a także ich wymagania. Konsumenci nie mogą narzekać na brak różnorodności, ponieważ na rynku panuje duża konkurencja, a instytucje finansowe prześcigają się w ofertach oraz sposobach przyciągania klientów. W obecnych czasach dla klientów liczy się nie tylko cena, ale również jakość obsługi, marka i zaufanie do instytucji. Wobec takich oczekiwań, nieznanym agencjom kredytowym trudno jest konkurować na rynku usług finansowych. Rozwiązaniem jest współpraca w ramach rozpoznawalnej marki, co zapewnia franczyzowy system partnerski. Jego fundamentem jest solidne know-how oraz znane logo pozwalające od pierwszego dnia zaistnieć w świadomości społeczeństwa.

Franczyzobiorca uprawniony jest do korzystania ze znaku towarowego franczyzodawcy, know-how, metod prowadzenia działalności gospodarczej, wiedzy technicznej, a także do korzystania ze stałego wsparcia franczyzodawcy.

Franczyza bankowa posiada wiele zalet:

  • Biznes sprawdzony przez franczyzodawcę w warunkach rynkowych. Franczyzobiorca może skorzystać z doświadczeń Partnera,

  • Rozpoznawalna marka, z którą związany jest prestiż i renoma,

  • Korzyści płynące z działań reklamowych i marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę dla całej sieci w skali kraju,

  • Wsparcie ze strony franczyzodawcy przy zachowaniu statusu niezależnego przedsiębiorcy,

  • Obniżone ryzyko działalności gospodarczej,

  • Efekt synergii,

  • Stała wymiana doświadczeń,

  • Wyłączność terytorialna (zazwyczaj w mniejszych miejscowościach).

Do korzyści, które wyróżniają placówkę franczyzową na tle nieznanego biura kredytowego należy:

  • Dostęp do lepszego profilu klienta,

  • Korzystniejszy scoring,

  • Dostęp do systemu banku,

  • Bieżąca obsługa klienta sprzyjająca budowaniu trwałych relacji,

  • Możliwość stosowania dosprzedaży produktów, typu konta osobiste, lokaty, debety, karty kredytowe,

  • Możliwość posługiwania się rozpoznawalną marką, która zwiększa wiarygodność i prestiż,

  • Wsparcie centrali w obszarze przekazywania klientów tzw. lead’owania,

  • Dostęp do szkoleń dla pracowników placówki franczyzowej i stałe podnoszenie ich kompetencji,

  • Wsparcie marketingowe – reklama ogólnopolska i stała obecność w mediach

  • Własny biznes

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »

.