Zapraszamy do zapoznania się z wypowiedziami pracowników działu rozwoju produktów Domu Finansowego QS na temat pożyczek pozabankowych.

Kiedy i dlaczego Dom Finansowy QS postanowił wprowadzić do swojej oferty produkty pozabankowe?

Wprowadzenie pożyczek pozabankowych do oferty Domu Finansowego QS miało związek z zaostrzeniem przepisów dotyczących przyznawania kredytów. Intensywny rozwój oferty pozabankowej w naszej firmie rozpoczął się w 2015 roku, a przyczyniła się do tego dynamiczna ekspansja firm pozabankowych działających na polskim rynku – ich ogólnodostępna reklama medialna i wzrost zaufania Klientów do instytucji pozabankowych. Była więc to odpowiedź na potrzeby naszych Agentów, a bezpośrednio Klientów, wśród których rosło zainteresowanie ofertą pożyczkową znanych firm.

Jak rozwijała się oferta pożyczek pozabankowych w Domu Finansowym QS?

W ciągu 4 lat do oferty Domu Finansowego QS wprowadziliśmy 20 produktów. Najprężniej rozwijaliśmy się w 2017 i 2018 roku, praktycznie co dwa miesiące dodając nowy produkt pozabankowy do naszej oferty. W tym samym czasie dynamicznie rosła również sprzedaż produktów, które były już dostępne dla naszych Partnerów.

W tym momencie mamy dostępną pełną gamę produktów, które różnią się od siebie poszczególnymi parametrami. Mamy produkty krótko- i długoterminowe, na zakup i pod zastaw pojazdu, z gwarantem dla Klientów z gorszą historią kredytową, chwilówki oraz produkty z różną wymagalnością dokumentów – na oświadczenie lub z koniecznością dostarczenia dokumentu dochodowego. Dbamy o to, by móc zaoferować każdemu Klientowi produkt, który spełni jego oczekiwania.

Dobierając produkty do oferty Domu Finansowego QS kierujemy się zarówno podstawowymi parametrami, takimi jak: okres spłaty, kwota pożyczki, akceptowane źródła dochodu, jak również staramy się, by każdy z nich miał jakiś wyróżnik – np. był dostępny dla Klientów ze złą historią w BIK, miał możliwość wzięcia pożyczki pod zastaw czy konsolidacji zobowiązań. Dzięki temu wachlarz produktów w DFQS jest szeroki, zróżnicowany i odpowiada na różne potrzeby Klientów. Duży nacisk kładziemy na dbanie o naszych Partnerów, a tym samym o docelowego Klienta, wiedząc, że zadowolony Klient, którego zaufanie zdobyliśmy będzie lojalny i chętnie do nas wróci.

Aby współpraca z naszymi Partnerami była jak najlepsza, dostarczamy rozwiązania systemowe, które ułatwiają pracę i skupiają wszelkie potrzebne funkcje oraz narzędzia w jednym miejscu. CRM dostępny w systemie agencyjnym pozwala na elastyczne zarządzanie portfelem Klientów, bieżące monitorowanie wniosków oraz planowanie kontaktów z Klientami. Zadbaliśmy też o to, żeby proces wnioskowania o pożyczkę był jak najprostszy i najszybszy, dlatego stworzyliśmy Wnioskomat – narzędzie, dzięki któremu Agent ma możliwość wprowadzania wniosków na wiele produktów jednocześnie. Tym samym oszczędza czas swój i Klienta.

Dlaczego pośrednicy finansowi poszerzają ofertę o produkty pozabankowe?

Produkty pozabankowe są łatwiej osiągalne ze względu na minimum formalności, a proces jest dużo prostszy niż w przypadku produktów bankowych. Dodatkowo ważnym wyznacznikiem jest czas – w przypadku pożyczek pozabankowych Klient nawet w ciągu paru minut dostaje decyzję, a przyznane środki może otrzymać tego samego dnia.

Jakie korzyści oferuje Dom Finansowy QS swoim Partnerom?

Agenci, którzy podpiszą umowę z Domem Finansowym QS dostają dostęp do szerokiej gamy produktów. Dodatkowo współpracując z nami mają dostęp do lepszych stawek, nie muszą martwić się o formalności, dostają wsparcie. A co najważniejsze - obsługują jeden system. Proces wgrania produktu do systemu informatycznego jest skomplikowany. Dzięki sprawnemu zespołowi IT, każde wdrożenie dokonywane przez DFQS jest sprawne i przebiega bez zakłóceń. Polega to na zgraniu 2-ch systemów, dzięki czemu Agent korzysta z jednej aplikacji, która obsługuje wszystkie produkty – jest to nasz Wnioskomat.

Co to jest Wnioskomat i jak działa?

Wnioskomat pozwala Agentom złożyć 1 wniosek od razu na wiele produktów, a jednocześnie umożliwia wysłanie go tylko do wybranych firm pożyczkowych. Narzędzie to ułatwia wybór właściwej pożyczki, ponieważ w miarę uzupełniania danych Klienta podpowiada, które oferty są dla niego dostępne. Agent po wprowadzeniu wniosku sam decyduje, gdzie wysłać wniosek – panuje w ten sposób nad ilością zapytań do baz kredytowych. Ilość zapytań w większości instytucji pozabankowych brana jest pod uwagę przy ocenie Klienta, więc jest to bardzo istotne, aby Agenci rozważnie zarządzali wysyłką wniosków.

Dane Klienta wprowadzone do systemu są zapisywane, dzięki czemu Agenci dostają dostęp do swoistego CRM-a, który pomaga mu zarządzać bazą swoich Klientów. Dodatkowo jeżeli Klient wróci do pośrednika finansowego, jego dane są już zapamiętane w naszym systemie i Agent może z łatwością wykorzystać je przy składaniu kolejnego wniosku – wystarczy imię, nazwisko i PESEL - co znacząco oszczędza czas.

Innym ułatwieniem we Wnioskomacie jest podpowiadanie nazwy miejscowości i ulic na podstawie wprowadzonego kodu pocztowego, co zmniejsza ryzyko błędnego wprowadzania danych. Z łatwością można także pobrać dane firmy, w której pracuje Klient – wystarczy podać NIP zakładu pracy. Zachęcamy do współpracy i sprawdzenia naszej oferty.

  • Wiadomości

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »

.