Branża pośrednictwa finansowego to dziś stabilny element systemu finansowego w Polsce. Potwierdza to coraz większy udział tego sektora w wolumenie sprzedaży produktów bankowych. Jak przekuć tą tendencję w sukces własnej placówki doradztwa finansowego?

Placówka bezpłatnego doradztwa finansowego, w której na specjalistyczną pomoc w doborze odpowiednich produktów finansowych mogą liczyć mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, a także klienci indywidulani, rolnicy bądź osoby wykonujące tzw. wolne zawody,  posiadający  zdolność kredytową. Placówka posiadająca bogatą ofertę produktów, zarówno biznesowych, gotówkowych, jak i hipotecznych, dostarczaną przez największe banki i instytucje finansowe. Uruchomienie takiego, prężnie działającego punktu  doradztwa finansowego wiąże się z dużymi nakładami pracy w wielu obszarach. Inaczej jest, jeśli decydujemy się na model franczyzowy, w którym można liczyć na wsparcie i know-how franczyzodawcy. 

– Od samego startu biznesu dbamy o konkurencyjną pozycję naszego partnera na rynku, dostarczając mu wiedzę, kompetencje i przetestowany zestaw narzędzi. Dzięki wsparciu np. w rekrutacji pracowników czy działaniach marketingowych, partner ma ułatwiony start działalności operacyjnej oddziału i może się skupić na najistotniejszych elementachswojego biznesu – mówi Piotr Tabor, Dyrektor Zarzadzający FinUp Partner, sieci partnerskiej świadczącej usługi finansowe dla klientów indywidualnych oraz mikro, małych i średnich przedsiębiorców. – Z partnerami dzielimy się także kontaktami biznesowymi wypracowanymi przez wielelat funkcjonowania na polskim rynku finansowym – dodaje.

Z uruchomieniem oddziału partner musi się liczyć oczywiście z minimalnym wkładem własnym, jaki musizapewnić. W zamian jednak otrzymuje wsparcie silnego partnera biznesowego, gotowy i sprawdzony pomysł na biznes oraz możliwość zredukowania szeregów kosztów, jakie musiałby ponieść, gdyby firmy uruchamiał bez żadnego wsparcia. Niekiedy sieci oddziałów starają się jeszcze obniżyć wysokość tej inwestycji poprzez np. stałe, comiesięczne dofinansowanie partnerów określoną kwotą. –W trosce o wysokie standardy praktyk zawodowych partner i jego pracownicy majątakże zapewniony pakiet szkoleń wprowadzających i okresowych oraz dostęp do  platformy wiedzy, aplikacji kredytowych i wielu innych technicznych narzędzi wspierających codzienną pracę – mówi Piotr Tabor.

Odpowiednio dobrany partner biznesowy jest jedną z istotnych rzeczy na drodze do sukcesu firmy. Ta sama zależność obowiązuje we współpracy franczyzowej. O tym, jak rozpocząć własny biznes w finansach i uruchomić placówkę pośrednictwa finansowego można się dowiedzieć już w dnach 26-28 października podczas Targów Franczyzy w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki na stoisku FinUp Partner.

Spółka FinUp to jeden z największych Integratorów Pośredników Finansowych w Polsce. Firma od 2011 roku specjalizuje się w sprzedaży usług finansowych do każdego segmentu rynku. FinUp  organizuje dystrybucję produktów finansowych dla blisko 2000 Agentów, do obsługi których dedykowana jest struktura Regionalnych Koordynatorów Sprzedaży i wyspecjalizowany Zespół Wsparcia łącznie z dedykowaną infolinią. Pod marką FinUp Partner dostarcza system franczyzowy, dający możliwość rozpoczęcia własnego biznesu w świecie finansów.

  • Wiadomości

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo

.