Zapraszamy do wywiadu z Panem Pawłem Podgórskim, Dyrektorem ds. rozwoju sieci sprzedaży Lendi, który przeprowadził Maciej Makowski, twórca serwisu FranczyzaBanku.pl.

Panie Pawle, czym na tle innych franczyz finansowych wyróżnia się Lendi?

Lendi to nie tylko franczyza finansowa, ale przede wszystkim partnerskie podejście, które zakłada rozwój marki razem z franczyzobiorcami– uwzględniając ich potrzeby i potrzeby rynku. Ponadto wyróżnia nas technologia – dzięki naszemu autorskiemu programowi możemy w ciągu zaledwie 2 minut zbadać zdolność kredytową klienta i dobrać odpowiednią ofertę bez wprowadzania danych do systemów bankowych i obniżania oceny scoringowej potencjalnego kredytobiorcy.

Istotne jest również to, że Lendi należy do Grupy MZN Property – właściciela czołowych serwisów nieruchomościowych, w tym Morizon.pl, który miesięcznie odwiedza ok. 1,2 mln osób. Dla nas to stałe źródło klientów zainteresowanych finansowaniem zakupu domu, mieszkania czy lokalu komercyjnego.

Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własną placówkę franczyzową Lendi?

To co wyróżnia Lendi, to niskie koszty wejścia, co to oznacza? Jeżeli partner posiad już lokal, który trzeba tylko „obrandować” na markę Lendi, to wystarczy kwota 10 tys. zł. Jeżeli franczyzobiorca nie ma własnego lokalu, to maksymalna kwota nie powinna przekroczyć 20 tys. zł i mówimy tu już o meblach, sprzęcie, adaptacji lokalu itp.

Jakie są średnie miesięczne koszty prowadzenia placówki?

Powierzchnie placówek Lendi wynoszą zazwyczaj 25-40m2. Koszt wynajmu takiego lokalu nie powinien przekraczać 3 tys. zł brutto. Pozostałe koszty są związanie już tylko z eksploatacją i prowadzeniem działalności gospodarczej. Nie mamy opłat miesięcznych ani opłat za przystąpienie do systemu.

Ile placówek zostało już otwartych? A ile planują Państwo otworzyć w najbliższym półroczu?

Na tą chwilę mamy otwartych 10 placówek franczyzowych i 25 podpisanych umów na otwarcie kolejnych placówek. Obecnie prowadzimy wiele rozmów z potencjalnymi franczyzobiorcami z całej Polski. Cel jaki sobie postawiliśmy do końca pierwszego półrocza 2019 to kilkadziesiąt placówek.

Ile franczyzobiorca może zarobić „na czysto” w skali miesiąca?

Finanse są bardzo dynamicznie rozwijającą się branżą, dziś przy naszej pomocy partner jest w stanie zaoszczędzić dużo czasu, który może przeznaczyć na pozyskanie nowego klienta i zwiększenie przychodowości biznesu. Nie można określić dokładnej kwoty, bo zależy ona od wielu czynników – liczby mieszkańców w danej miejscowości, umiejętności franczyzobiorcy, poziomu zatrudnienia, wysokość zarobków klientów itd.

Musimy pamiętać, że nasz partner ma produkt który nigdy się nieprzeterminuje – zawsze będą chętni na zakup mieszkania, samochodu czy innego dobra, na które trzeba pozyskać finansowanie. Ekspert Lendi ma do dyspozycji ponad 30 produktów finansowych, które w łatwy sposób może dostosować do potrzeb partnera.

Na jakie wsparcie mogą liczyć początkujący franczyzobiorcy?

Już od początku doradzamy jaki lokal będzie odpowiedni pod działalność Lendi, tworzymy wizualizacje, pomagamy w rekrutacji, przeprowadzamy przez proces szkoleniowy z sytemu. Zapewniamy wsparcie działów IT, marketingu, wsparcia sprzedaży, rozliczeń. Ponadto każdy franczyzobiorca może również liczyć na wsparcie dyrektorów regionalnych.

 

Dziękuję bardzo za rozmowę i życzę dalszego, dynamicznego rozwoju sieci franczyzowej Lendi!

  • Wiadomości

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo

.