Największy pośrednik finansowy na polskim rynku otrzymał tytuł Superbrands Polska Marka 2018 w kategorii „Usługi finansowe i agencje nieruchomości”. O przyznaniu tytułu Superbrands 2018 decydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce.

To dla nas niesamowity prezent noworoczny! Ogromna duma, ale i satysfakcja, znaleźć się w gronie marek z tytułem Superbrands Polska Marka 2018. Dziękujemy Klientom za zaufanie oraz docenienie naszych usług, tym bardziej, że priorytetem w pracy jest dla nas jakość obsługi oraz profesjonalizm. Nie byłoby też tego tytułu bez zaangażowania naszych ekspertów finansowych, którzy są najlepszymi ambasadorami marki Open Finance SA – mówi Jakub Strzelczyk, dyrektor marketingu Open Finance SA.

Kluczowym kryterium branym pod uwagę w trakcie badań Superbrands Polska Marka 2018 jest polecanie marki, która jest utożsamiana z zaufaniem oraz jakością. Najwyżej ocenione marki stworzone w Polsce otrzymują tytuł Superbrands Polska Marka (marki z indeksem powyżej 30% średniej z indeksu „najlepszych 3” marek w kategorii). Minimalna znajomość marki to 35%.

W ramach badania konsumenckiego realizowanego przez ARC Rynek i Opinia - na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów - określany jest indeks siły marki Superbrands. Indeks jest różnicą polecania i odradzania marki. Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2018 zostało zrealizowane we wrześniu 2017 roku, metodą CAWI, na próbie N=10 037 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Objęło prawie 2 000 marek konsumenckich.

  • Komunikaty prasowe

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo

.