Jest profesjonalistą i nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Załatwia wszystkie formalności i walczy o najlepszą ofertę dla Klienta. Kim jest ten superbohater? To ekspert Expandera, którego możemy zobaczyć w najnowszej kampanii wizerunkowej marki.

Ekspert od spraw ważnych

Ostatnie miesiące były dla Expandera czasem wielu zmian. W celu wzmocnienia rozpoznawalności brandu zmianie uległo nie tylko logo, claim czy materiały reklamowe, ale też wygląd blisko 100 placówek. Marka rozpoczęła też intensywne działania w kanałach SM, zmieniając jednocześnie sposób komunikacji z Klientem.

Kontynuacją tych zmian jest start ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej pod hasłem „Expander – walczymy o Twoje marzenia”. Najnowsza kampania, to przede wszystkim podkreślenie atutów brandu, takich jak eksperckość, wszechstronność i elastyczne podejście do Klienta. Spot pokazuje eksperta, który przychodzi z pomocą Klientom i w iście bondowskim stylu walczy o ich marzenie.

Profesjonalne narzędzie w rękach każdego Klienta

Oprócz budowania wizerunku Expander zaprezentował nowe narzędzie online dla Klientów – porównywarkę kredytów hipotecznych, która pozwala sprawdzić dostępne oferty na podstawie aż 17 elementów. Dzięki porównywarce można poznać np. wysokość raty, oprocentowanie i wiele innych parametrów kredytów aż z 15 banków. Porównywarka wyróżnia się dostępem do danych, które aktualizowane są w czasie rzeczywistym. Dzięki temu klient może np. regularnie sprawdzać dostępne oferty i skorzystać z aktualnych promocji.

– Najważniejsze, żeby nie tylko marzyć, ale przede wszystkim realizować marzenia. Dzięki porównywarce kredytów każdy Klient będzie mógł zrobić pierwszy krok na drodze do ich realizacji a resztą zajmiemy się my – wyjaśnia Agnieszka Kiewesz, Brand Manager Expandera.

– Przedstawienie naszego eksperta, jako agenta do zadań specjalnych, ma pokazać że jako firma indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i w zależności od jego aktualnych potrzeb pomagamy realizować plan od początku do końca. Stąd też specyficzny motyw, rodem z kina akcji, dzięki któremu pokazujemy widzom zmagania pośrednika w spektakularnej filmowej konwencji, oczywiście z przymrużeniem oka – podkreśla Agnieszka Kiewesz.

W ramach kampanii powstały spoty: 45”, 30” i skrót 15”, które emitowane są w TV, Internecie oraz sieci kin Multikino. Zakup telewizji zrealizował dom mediowy Value Media. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja Walk, spot wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo a za produkcję odpowiadał Film Reaktor. Kampania promująca markę i porównywarkę ma potrwać do połowy lutego, jednak patrząc na ostatnie poczynania Expandera już niedługo możemy się spodziewać kolejnych niespodzianek…

  • Komunikaty prasowe

Newsletter

Oferty współpracy: franczyza / pośrednictwo