Czym jest dla Pana wiarygodność?

Od lat korzystam z jednego banku. Mam tam konto, kredyt i wszystkie karty. Wiem, że w tym banku wszystkie usługi działają stabilnie, nie ulegają niespodziewanym zmianom, a serwis jest świadczony bez przerwy. Jeśli mam jakieś pytania, to dostaję szybko odpowiedź lub rozwiązanie. Czyli bank przez te lata zdobył moje zaufanie, jest wiarygodny! Ten wybrany przeze mnie bank jest dla mnie wzorcem dobrze prowadzonego biznesu, dającego to, czego klient potrzebuje, tj. jasnych zasad współpracy, przejrzystości reguł, terminowej realizacji usług, dobrej obsługi i rzetelności. W taki sam też sposób tworzymy i organizujemy naszą firmę, będącą faktycznie Integratorem Pośredników Finansowych, a więc stworzoną dla ludzi którzy bezwzględnie potrzebują jasnych i niezmiennych zasad współpracy, terminowych wypłat i rzetelności.

Jakich Partnerów do współpracy poszukujecie?

Nie ograniczamy się do konkretnej grupy pośredników, każdy jest mile widziany. Współpracujemy zarówno z mobilnymi doradcami, firmami, które posiadają własne punkty sprzedaży, pośrednikami ubezpieczeniowymi czy pośrednikami na rynku nieruchomości. Znaczną część naszych Partnerów stanowią osoby, które postanowiły zamienić etat w instytucjach finansowych czy firmach pośrednictwa finansowego na własny biznes. Osobom chcącym rozpocząć działalność na tym rynku pomagamy w załatwianiu formalności i ułatwiamy start w początkowej fazie jej prowadzenia.

Dlaczego warto rozpocząć współpracę z FinUp, jako Operatorem bankowym?

Na wstępie warto przypomnieć, że od 2011 roku nieprzerwanie dostarczamy najwyższej jakości produktów finansowych do sieci agencyjnej. Naszym atutem jest wykwalifikowana kadra, która posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych. Jesteśmy praktykami, którzy sami sprzedawali te produkty i dobrze rozumiemy potrzeby i oczekiwania naszych Partnerów. Nasi koordynatorzy są obecni w zasadzie w całej Polsce, dodatkowo posiadamy 16 regionalnych biur sprzedaży. Cały czas usprawniamy systemy związane z obsługą i wsparciem naszych Partnerów. W tym celu już niedługo wprowadzimy kilka rozwiązań informatycznych, które zoptymalizują procesy związane z obsługą naszych Partnerów. Ponadto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podmiotów z nami współpracujących, już od maja w ramach programu „FINUP PARTNER” wprowadzamy usługę płatności on-line, dzięki czemu nasi Partnerzy będą mogli otrzymać wynagrodzenie natychmiast po potwierdzeniu uruchomienia produktu przez Bank, a nie jak to ma miejsce dotychczas dopiero po uzyskaniu rozliczenia z Banków. W niektórych przypadkach przyspieszy to płatności nawet o 1,5 miesiąca. Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, że kwestia płynności finansowej to bardzo ważny element przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Dlatego teraz, dzięki udziałowi w programie „FINUP PARTNER” każdy, kto przystąpi do tego programu i uzyska dostęp do tego narzędzia, będzie miał szansę na wyraźnie poprawienie swojej płynności finansowej.

Jakie jeszcze korzyści uzyska Partner przystępując do programu FINUP PARTNER?

Program realizujemy przy współpracy platformy dla biznesu AIO Biznes. Oprócz wspomnianych płatności, Partner będzie miał możliwość skorzystania z wielu dodatkowych usług, które wspierają prowadzenie działalności gospodarczej, takich jak np. usługi prawne, zamówienie kuriera, artykułów biurowych dla firmy czy nawet wynajmu / leasingu samochodów. To unikalna usługa na rynku, dlatego jestem przekonany, że będzie bardzo pomocna dla wielu firm, w szczególności dla start-up oraz małych firm, które same nie są w stanie uzyskać na tak korzystnych warunkach dostępu do takiej gamy usług.

Na koniec zapytam o najbliższe plany na 2016 rok?

Oprócz rozwoju kanału Pośredników, o którym wspomniałem wcześniej, 2016 rok to czas, w którym stawiamy na rozwój Centrum Rozwoju Biznesu FinUp, czyli koncept nastawiony na pozyskiwanie i obsługę klienta biznesowego – mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i klienta indywidualnego. Pod tym szyldem, oddajemy do dyspozycji klientów platformę „AIO Biznes”, która w swojej koncepcji ma zapewnić obsługę z zakresu księgowości, obsługi prawnej, zakupów grupowych, szkoleń, outsourcingu, wynajmu samochodów oraz obsługi kadrowo-płacowej.

Stawiamy na rozwój placówek własnych i franczyzowych pod szyldem Centrum Rozwoju Biznesu FinUp.

Prace nad tym portalem trwały przeszło rok i przyniosły stworzenie zaawansowanej technologicznie platformy informatycznej, która znacznie obniża koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Większość z dostępnych na niej usług, realizowana jest przez firmy powiązane kapitałowo – Sales Group i FinUp Księgowość, co gwarantuje profesjonalizm i stabilność funkcjonowania.

Platforma AIO jest głównym narzędziem obsługi klienta w projekcie CRB FinUp, ale nie jedynym. Sales Platform, to nowatorski system zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem. Jest on w całości zaprojektowany i wykonany przez własne zasoby IT, co powoduje jego ustawiczny rozwój i stabilne funkcjonowanie. Za pomocą tego narzędzia jesteśmy w stanie zarządzać procesami sprzedaży on-line oraz kontrolować je w trybie rzeczywistym. Aplikacja mobilna, pozwala w każdym momencie, analizować dzienny poziom aktywności sprzedażowych, co w przypadku sieci rozlokowanej na terenie całego kraju, daje nieograniczone możliwości zarządcze.

CRB FinUp, mają zapewnić nam rozwój kolejnego kanału sprzedaży nie tylko usług finansowych, ale również całościowej obsługi klienta biznesowego oraz klienta indywidualnego, którego realizację zapewnia usługa „Twój Opiekun”. To dzięki niej jesteśmy w stanie analizować potrzeby klientów i oferować usługi zgodnie z ich profilem. W każdym z tych narzędzi, stawiamy na rozwój infrastruktury informatycznej, dającej nam z jednej strony, zwiększenie efektywności obsługi klienta, a z drugiej – większe możliwości personalizowania kierowanych ofert. W 3 kwartale tego roku, będziemy wprowadzać tego typu usługi do sieci naszych parterów. Do końca roku otworzymy 40 placówek FinUp, zorganizowanych w sieć placówek własnych i franczyzowych. Sieć własna będzie widoczna w największych miejscowościach na terenie całego kraju, a sieć franczyzowa w mniejszych miejscowościach. Oczywiście zapraszamy Wszystkich do współpracy.

 

 

Leszek Greń

Prezes Zarządu FinUp Sp. z o.o.

Od 18 lat związany z rynkiem sprzedaży produktów finansowych. Zdobył bogate doświadczenie zawodowe, współtworząc od podstaw struktury sprzedaży mobilnej oraz tworząc procesy sprzedażowe produktów bankowych. Zarządzał wieloma działami w strukturach sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim. Pełnił m.in. funkcję Dyrektora Finansów i Administracji w Departamencie Sprzedaży Citibank i Banku Millennium, Dyrektora Centrum Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży dbkredyt. Od 03.2011, został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki.

Leszek Greń
Prezes Zarządu FinUp Sp. z o.o.
Od 18 lat związany z rynkiem sprzedaży produktów finansowych. Zdobył bogate doświadczenie zawodowe, współtworząc od podstaw struktury sprzedaży mobilnej oraz tworząc procesy sprzedażowe produktów bankowych. Zarządzał wieloma działami w strukturach sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim. Pełnił m.in. funkcję Dyrektora Finansów i Administracji w Departamencie Sprzedaży Citibank i Banku Millennium, Dyrektora Centrum Wsparcia Sprzedaży w Departamencie Sprzedaży dbkredyt. Od 03.2011, został powołany na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki.

Zamów bezpłatny terminal płatniczy lub porównaj swoje dotychczasowe prowizje. SPRAWDŹ OFERTĘ »

.